Monday, August 17, 2009

NATASYA GOLD


SET KOSMETIK NATASYA GOLD
Set Lengkap Penjagaan Muka Natasya Gold 5 dalam 1 mengandungi:
Repairing & Whitening Soap (Kolagen)
Krim Pelembap
Krim Herba (Malam)
Toner
Krim Pelindung UV 30


HARGA : RM 238.00 / SET



TONER
Toner Natasya Gold menggunakan kaedah Teknologi Nano dapat membantu mengekalkan kesegaran kulit serta mengembalikan tahap pH kulit yang ideal. Penggunaannya yang berterusan amat penting kerana ianya dapat menyejuk dan menghaluskan kulit disamping mengurangkan efek berlubang dan hasilnya akan kekal cantik berseri.


HARGA : RM 39.90




SUNBLOCK
Krim Pelindung SPF 30 Natasya Gold telah dihasilkan menggunakan kaedah Teknologi Nano daripada serat carotenoid yang bertindak menjaga lapisan kulit daripada tindakbalas alam sekitar disamping pelindung UVA/UVB. Untuk melambatkan proses penuaan akibat sinaran cahaya matahari. Kandungan vitamin E akan memberikan penampilan kulit yang sihat serta gabungan ekstrak bunga seperti chamomile, cornflower dan maticaria yang bertindak untuk melembutkan kulit. Penggunaannya yang berterusan bukan sahaja dapat menjaga malah ianya juga dapat merawat kulit anda agar kekal berseri sepanjang masa.


HARGA : RM 69.90





SKRUB
Skrub Muka Natasya Gold telah menggunakan kaedah Teknologi Nano dapat membersihkan kulit muka dengan efek yang lembut dan memberikan kesan yang memuaskan. Sel-sel kulit mati dan bintik-bintik hitam pada kulit mampu disingkirkan. Kandungan berkualiti gel aloe vera dapat sekaligus mengawal dan menjaga tahap kelembapan kulit. Penggunaan berterusan menjanjikan kulit lebih cantik dan sempurna


HARGA : RM 48.90





Collagen Soap
Repairing & Whitening Soap menggunakan kaedah Teknologi Nano dapat membersihkan tanpa mengeringkan kulit kerana ia dihasilkan daripada gabungan losyen pembersih yang dapat menghilangkan debu, minyak berlebihan serta kotoran lain dengan cukup berkesan. Penggunaannya yang berterusan tidak akan memberi kesan kepada pertahanan asid semulajadi kulit kerana ianya di aplikasikan untuk menjaga kelembapan semulajadi bagi memastikan kulit sentiasa lembut dan muda.

HARGA : RM24.90





KRIM PELEMBAP
Krim Pelembap Natasya Gold menggunakan kaedah Teknologi Nano telah diaplikasikan daripada bahan-bahan organik untuk membantu menguatkan daya ketahanan kulit daripada tindakbalas alam sekitar terutamanya untuk mengelakkan daripada berlakunya kekeringan kulit. Krim Pelembap ini juga akan melicinkan kulit yang kering dan berkedut dengan berkesan dan ianya meresap pantas ke dalam kulit untuk memberikan kelembapan serta merta. Hasilnya kulit anda akan kelihatan cerah dan lembut sepanjang hari.




HARGA : RM 59.90






KRIM MALAM
Krim Herba Natasya Gold telah dihasilkan dengan menggunakan kaedah Teknologi Nano daripada kombinasi ramuan dan herba terpilih yang bertindak untuk membantu mengatasi masalah kulit muka seperti jeragat, jerawat, bintik-bintik hitam serta parut pada kulit muka tanpa sebarang pengelupasan. Perubahannya akan dapat dilihat dalam masa 1 - 2 minggu

HARGA : RM 59.90

No comments: