Tuesday, August 4, 2009

NOUVELLE VISAGE


NV SET PERCUBAAN


HARGA : RM 120.00






NV TONER B
Penyegar dan lotion yang sederhana untuk menghasilkan kulit wajah yang lebih cantik dan tampak lebih muda. Agen anti jerawat dan anti pigmentasi.


HARGA : RM 60.00







NV TONER A

Penyegar dan lotion muka bagi kesan yang kuat Untuk menghasilkan kulit wajah yang lebih cantik dan tampak lebih muda. Agen anti jerawat dan anti pigmentasi


HARGA : RM 65.00









NV DAY CREAM
Untuk melindungi kulit wajah anda daripada sianran UV matahari. Melembapkan dan melembutkan kulit wajah sementara mencerahkan bahagian wajah.

HARGA : RM 60.00











NV DAY & NIGHT CREAM

Untuk menghasilkan lembapan kulit pada waktu malam dan siang dan menjadikan kulit wajah yang lebih cantik dan tampak lebih muda. Agen anti jerawat dan anti pigmentasi.


HARGA : RM 70.00







NV CREAM

Untuk membersihkan kesan jeragat yang degil, tompok hitam serta melambatkan proses kesan penuanan wajah.Ia juga menjadikan wajah lebih bersih dan segar.

HARGA : RM 60.00










CLEANSING MILK
Pembersih muka yang lembut supaya kulit menjadi lebih sihat. Pembersih yang akan memberikan lembapan yang lebih agar kulit menjadi putih,gebu dan bersih.

HARGA : RM 35.00








BLACK SOAP
Sesuai untuk kulit yang berminyak dengan ekstrak lemon dan AHA. Mencuci kulit wajah dan minyak yang berlebihan. Menghasilkan nilai pH kulit yang seimbang. Terbukti berkesan untuk menghalang pembentukkan jerawat dan jeragat. Ekstrak lemon da AHA menggalakkan pembentukkan sel kulit yang baru.

HARGA : RM 50.00



















No comments:

Post a Comment