Monday, August 17, 2009

NATASYA HERBA


KRIM MALAM
Krim Herba dihasilkan dengan kaedah Teknologi Nano menggunakan kombinasi ramuan terpilih dan herba untuk membantu mengatasi masalah kulit seperti jeragat, jerawat dan cela tanpa pengelupasan dalam masa yang singkat.


HARGA : RM 29.90


KRIM UV PELINDUNG UV SPF 25
Krim Pelindung UV SPF 25 + Alas Bedak berasaskan herba-herba semulajadi dan juga ekstrak bunga terpilih dengan SPF 25 serta mengandungi UVA/UVB untuk melindungi kulit daripada kesan sinaran ultra UV yang merosakkan kulit serta menjadikan kulit muka kering dan berjeragat. Ia juga mempunyai agen pencerah yang dapat mencerahkan kulit dalam masa yang singkat, memudarkan kesan parut serta membantu menutup pori-pori kulit yang terbuka dan mengembalikan keremajaan kulit agar kelihatan segar, halus dan nampak berseri sepanjang masa. Krim ini tidak berminyak dan sesuai untuk semua jenis kulit.


HARGA : RM 39.00





SABUN HERBA
Gabungan formulasi tekini berasaskan herba-herba semulajadi terpilih dan diperkayakan lagi dengan ekstrak kacang soya dan Aloe Vera dalam bentuk sabun berfungsi sebagai pembersih yang mampu menanggalkan kekotoran juga sel-sel kulit mati tanpa merangsang epidermis serta mengawal keseimbangan lembapan semulajadi kulit disamping menghalus dan menyegarkan kulit muka. Ianya juga mampu memelihara keanjalan serta mencerahkan kulit. Sabun ini sesuai digunakan untuk semua jenis kulit.

HARGA : RM 14.00





SET 2 DALAM 1 (KRIM HERBA DAN SABUN HERBA)
Set percubaan yang ringkas mengandungi Sabun Herba dan Krim Herba yang dihasilkan untuk membantu menghilangkan jeragat, jerawat, bintik-bintik hitam serta masalah-masalah kulit lain disamping mencerah dan menghaluskan kulit wajah tanpa pengelupasan. Produk ini boleh dibeli secara berasingan. Set ini sesuai digunakan oleh kaum lelaki dan wanita serta tidak mengira peringkat umur.

HARGA : RM 39.90




SET EKSLUSIF 4 DALAM 1
Set Eksklusif Baru 4 Dalam 1 mengandungi Sabun Herba, Toner, Krim Pelindung UV SPF 25 dan Krim Herba. Set yang lengkap ini khusus untuk membantu mengatasi masalah kulit muka seperti jeragat, jerawat dan bintik-bintik hitam serta mencerahkan kulit tanpa pengelupasan.

HARGA : RM 103.00







TONER
Toner Natasya dihasilkan daripada ekstrak timun untuk menyegarkan serta menutup pori-pori kulit yang terbuka. Ia juga membantu mengekalkan kelembapan kulit supaya seimbang agar tidak terlalu berminyak selain daripada dapat merehatkan kulit wajah. Toner ini boleh dipakai 2 kali sehari


HARGA : RM 18.90




SET PAYUDARA
Set Sabun dan Krim Payudara dicipta khusus untuk membantu mencantikkan payudara disamping mengekalkan bentuk dan keanjalan payudara serta mengembalikan keyakinan diri. Ia membantu melancarkan perjalanan darah dan meningkatkan pembekalan oksigen kepada tisu paru-paru..


HARGA : RM 65.90





PROFITT
Pro Fitt adalah satu produk mengekalkan berat badan pada tahap ideal serta mengelakkan pengumpulan lemak berlebihan. Pro Fitt membolehkan anda mencapai bentuk badan yang seimbang dan penuh bertenaga. Pro Fitt mengandungi biji anggur dan protein soya yang diperlukan untuk kesihatan yang perlu diserap dari makanan dalam keseimbangan yang betul untuk kegunaan tubuh badan dan kecantikan kulit. Pro Fitt dapat membantu mencegah daripada penyakit kanser payudara dan prostat disamping mencantikkan bentuk payudara. Pro Fitt sesuai diambil selepas bersalin bagi menambahkan tenaga dan nutrisi yang hilang ketika proses bersalin.


HARGA : RM 75.90









PRODIET
Pro Diet adalah produk penurunan berat secara sihat dan selamat dalam masa yang singkat tanpa perlu menyekat selera makan. Pro Diet diproses daripada pelbagai kombinasi ekstrak buah-buahan ,sayur-sayuran dan bijirin dengan menggunakan teknolongi tinggi tanpa mengandungi ubat dan pewana tiruan. Pro Diet bertindak melangsing dan membentuk tubuh badan serta mengelak daripada menggelembir selepas kurus. Pengambilan Pro Diet tidak akan menyebabkan cirit-birit.




HARGA : RM 79.90








PANTILINER
- Lapisan lembut dan seperti kapas membuat anda rasa selesa 1mm ultra nipis membuat anda bebas bergerak
- Lapisan pengudaraan yang berkualiti tinggi menjadikan anda berasa kering dan segar sepanjang hari.
- Mengandungi 12 jenis herba
- Lapisan nipis yang mudah meresap
- Kandungan bio-tek dan anti bacteria
- Kesegaran sepanjang hari
- Kering, tidak berbau dan selesa



HARGA : RM 9.50

No comments:

Post a Comment